Tuesday, November 27, 2007

Birthday gift dari Jusco

Hari ni aku ke sekolah jap. Nak nganto perancangan strategik tahun 2008 kat GPK Kurikulum Hjh Norsiah bt Othman. Ketua Panitialah katakan. Huhuhu. Tup-tup ada lagi problem.... dahlah ngantor yang paling lambat. Org lain sume dah nganto sebelum cuti sekolah. Salah lagi. Tp at least aku org first yang buat ikut format baru. (Bangga diri ni). Then aku ngantor sekali soft copynyer.... org lain sume anto guna disket. 4 segi. Aku sorang je yang guna cd. Pening kepala dibuatnya GPK aku tu... Baru tau kerja ngan cikgu seni ala-ala kepala gonjeng cam aku ni. Cam anak-anak murid aku gak perangai.


Lebih kurang kul 1 aku terus pi Maybank kat Senai Utama bayar ansuran kete. Then terus ke SMK Kota Kulai tempat aku jaga pekse. Hari ni Ekonomi Asas paper 2. Ingat dulu masa SPM. Aku amik gak paper ni. Xde ler terer sgt. Tp oklah dapat 4B. Mula kul 2 habis kul 4. Habis paper, aku terus balik umah. Sesampai kat umah aku dapat Birthday card dari Jusco as a card member. Awalnya dia bg.. Birthday aku lebih kurang sebulan lagi. Tp oklah kan, org dah bg. Kat dalam kad tu adalah disertakan beberapa voucher as a hadiah. Mmmm memang menarik.... terutama voucher makan n tiket wayang. Confirm lepas habis jaga pekse minggu depan aku serbu Jusco Tebrau City.... Aku nak enjoyyyyyy.........








No comments: