Sunday, November 25, 2007

Siap.........!

Akhirnya dapat gak aku siapkan lukisan perspektif tuk pelan lanskap seperti yang diminta oleh tokey ODA nursery & landscape si Mafis tu. Walaupun banyak di bebani dengan aktiviti-aktiviti saringan yang lain seperti melepak ngan kawan n anak murid, melayan tourist dari Jepun yang menginap kat umah aku dan kelas tambahan tuk kertas 2611/2 Pend. Seni Visual SPM 2007.

Hasilnya xlah bagus sgt, sbb rasanya ada yg salah part perspektif tu, tp oklah gak hasilnya. Atas paper xler nampak sgt kesalahan tu. Bila dah masukkan dalam komputer ni baru nampak ada yg senget.... seperti yang telah aku beritahu, idea ni bukan dtg dari aku. Dari tokey ODA nursery & landscape. Aku cuma visualizer je yang menterjemahkan idea si Mafis ni kepada gambaran secara visual.... Amik upah je beb. Dia tokey.


Pandangan dari hadapan pagar rumah

Pandangan halaman depan rumah


Pandangan sudut halaman tepi rumah




No comments: