Friday, June 27, 2008

Cilok Mencilok ke Bilik Seni

Saat dateline penghantaran KRSV semakin hampir, semakin popular bilik seni aku. Pantang nampak pintu bilik tu terbuka, ada je muka-muka seposen yang menjengah tanya itu dan ini. Nak lukis itu, nak warna ini, nak pinjam itu, dan nak guna ini. Yang lebih bestnyer, ada yang sanggup ponteng kelas semata-mata nak jumpa aku... wah perasaan gila.

Dahlah tu cilok sana cilok sini elak jumpa guru disiplin... Last2 aku yg kena selamatkan diorang dengan kurung diorang dalam bilik seni siap mangga lagi dari luar(Kalu terbakar rentung mereka2 itu). Pendek kata, aku xde waktu senggang tuk diri sendiri. X aman betul hidup saat2 ni. Saat keinsafanlah tu kononnya... Tapi saat2 penderitaan dan penyeksaan bagi aku cikgu diorang.....


Amoi ni baru nak lukis atas papan... manalah tak jadi tarzan aku ni.

Tgklah tu kajian warna pun xde lg. Bantai jelah budak.... janji ko siap

Ni plak heroin-heroin masa depan filem tamil.... xpelah jugak, diorang ni rajin.
Tapi jenuhlah kena comment je work diorang.



No comments: